pos stojala piskar različni tipi koncept kuhinja

POS-stojalo za vrečke Piskar

Rešitev izziva je generična podkonstrukcija stojala, »ovoj oz. plašč« pa je tisti, ki se grafično in arhitekturno prilagodi na blagovno skupino, ki je na stojalu predstavljena. Ta je na konstrukcijo pritrjen z ježki in je v celoti izmenljiv.

Stojalo je kovinsko, pobarvano na antracit barvo s petimi fiksnimi policami, ki so pritrjene na štiri vertikalne cevi – police znotraj kletke. Grafični ovoj določa, kje odprtine/niše dejansko bodo in kako široke bodo. Lahko so frontalno na policah in na obeh stranicah. Prostor za komunikacijo prilagajamo ravno s širino in pozicijo niš.

Vsebinska izhodišča naročnika

  • Stojalo dimenzij 600 x 400 x 1600 mm.
  • 5 polic.
  • Čim bolj odprto.
  • Oblikovano na način, da so na njem predstavljeni različni izdelki iz različnih blagovnih skupin:
  1.     dišeče vrečke za odpadke;
  2.     biorazgradljive vrečke;
  3.     gospodinjski pripomočki (vrečke v škatli, folije, papir);
  4.     …
  • 95% vhodnega materiala je recikliranega.
  • Izdelki so dobre kakovosti: dober var, elastičnost, raztegljivost, lepe barve, lepe dišave, uporabnost (trak).
  • Na vsake 3 leta dajo na svojo lastno iniciativo pregledati svoje vrečke; to odraža skrb za kupca.
  • V času recesije niso tanjšali materialov, ampak so šli z isto kvaliteto dalje.
  • Imajo iskalnik vrečk, kjer odtipkaš svojo dimenzijo koška, in ti pove, katera vrečka je prava zate.
  • Postopek izdelave za gospodinjske vrečke je tak, da odpira vrečko (vrečka ni zlepljena).

O čem smo razmišljali?

Kadar je zastavljena projektna naloga izdelati stojalo za več različnih blagovnih skupin, je največji izziv, kako oblikovati stojalo, ki po obliki ne bo generično. Namreč stojalo je po definiciji generične oblike, kadar mora biti oblikovano tako, da zadosti lastnostim vseh izdelkov, ki bodo na njem. Izdelki so med seboj različni tako bo uporabnosti, kot po obliki, da jih je težko predstaviti v istem kontekstu na način, da bi bilo nedvoumno jasno, kateri izdelki so na stojalu in zakaj bi kupca moralo zanimati.


Predlog koncepta "kuhinja"

Stojalo oblikovno izhaja iz kuhinjskih oz. gospodinjskih elementov ter kot tako asociira na okolje, v katerem se vsakodnevno srečujemo z
različnimi potrebami, za katere med drugimi uspešno poskrbi tudi podjetje Piskar s svojimi izdelki.
Predali, police, pult,... služijo kot police za izdelke, fronte stranic in predalov pa so namenjene komunikaciji.

Predlog koncepta "odpadki"

Izhodišče za oblikovno govorico stojala je reciklaža, ki je v sodobnem svetu nujna, pri podjetju Piskar pa eno izmed temeljnih načel delovanja.

Osnovna oblika je preprost kovinski kubus z gladko obdelano površino. Grafični ovoj je odprt z mehkimi odprtinami, ki služijo kot police za izdelke. Odprtine so obrobljene z različnimi maskami, ki asociirajo na oblike in barve odprtin na reciklažnih zabojnikih.

Z detajli v grafiki/teksturah (ikone, les,...) in pisni komunikaciji lahko končni učinek stojala prilagodimo bodisi bolj na reciklažno/urbano, bodisi na gospodinjsko noto.

 

Komunikacija – vizualna in verbalna

Izhodišče za oblikovno govorico stojala, kadar so na njem vrečke za odpadke, je reciklaža, ki je v sodobnem svetu nujna, pri podjetju Piskar pa eno izmed temeljnih načel delovanja. Obrobe odprtin na grafičnem ovoju so obarvane z značilnimi barvami, ki spominjajo na reciklaže zabojnike.

Za vse blagovne skupine je predvidena enotna, stilizirana grafična podoba. Osnovni element je niša z zaokroženo obrobo, temu so dodane še ikone in element domačnosti/topline. V grafiki, razen v detajlih, niso predvideni grafični elementi iz realnega sveta.

 

Cilj grafike je, da asociira/spominja, v primeru vrečk za odpadke, na reciklažne zabojnike, v primeru gospodinjskih pripomočkov, pa na kuhinjo. Pri tako različnih blagovnih skupinah je na ta način lažje doseči konsistentnost v pojavnosti; torej ohranimo oblikovno konsistentnost in samo kličemo asociacije. Seveda bi bilo možno grafično veliko bolj neposredno komunicirati zabojnik ali kuhinjo, vendar bi na ta način dobili dve povsem različni stojali, ki razen logotipa, oblikovno ne bi imeli ničesar skupnega. V marketingu pa je konsistentnost v pojavnosti tista, ki nas pripelje do prepoznavnosti.

reklamno trgovinsko stojalo piskar za gospodinjske pripomocke
Stojalo "kuhinja"
trgovinsko kovinsko stojalo piskar za vrecke za odpadke
Stojalo "odpadki"

Arhitekturna zasnova

Rešitev izziva je generična podkonstrukcija stojala, »ovoj/plašč« pa je tisti, ki se grafično in arhitekturno prilagodi na blagovno skupino, ki je na stojalu predstavljena. Ta je na konstrukcijo pritrjen z ježki in je v celoti zamenljiv.

Stojalo je kovinsko, pobarvano na antracit barvo, ki ima v osnovi pet fiksnih polic in so pritrjene na štiri vertikalne cevi – police znotraj kletke.

Grafični ovoj določa, kje odprtine/niše dejansko bodo in kako široke bodo (lahko so frontalno na policah in na obeh stranicah).

Prostor za komunikacijo prilagajamo ravno s širino in pozicijo niš. Če bi npr. stojalo v celoti odprli, ne bi imeli prostora za komunikacijo.

Polica se lahko s pregrado razdeli na dva neodvisna dela, tako je na eni polovici lahko en izdelek neodvisno od drugega na drugi strani. Z namenom, da se poveča vidnost izdelkov je kovinska polica v konstrukciji obrnjena navzdol. Ograjico, ki bo preprečevala, da bi izdelki zdrseli s police, pa je izdelana iz pleksi stekla z namenom, da se poveča vidnost izdelkov.

Header stojala je lahko zaključen v dveh izvedbah, zaprt ali odprt. V prvem primeru je header grafična podlaga za logotip in ostale krovne pripise. V drugem primeru dobimo še en komunikacijski nivo, tj. fizični, kjer stojalu dodamo predmet iz vsakdanjega sveta, ki komunicira zase in je pravzaprav element presenečenja na stojalu.

V primeru, ko bodo na stojalu vrečke za smeti, bi ta predmet bil koš za smeti, ki mora obvezno vključevati vrečko v njem. V primeru stojala za gospodinjske potrebščine je ta predmet lahko v vrečki zapakirano sadje in zelenjava, v primeru bio razgradljivih vrečk pa kompostnik. Stojalo ima spredaj dve regulirni nogici, zadaj pa kolesa za lažjo logistiko.

fotografija promocijskega stojala piskar za trgovine
Sanje o Piskarju
Prigode iz zakulisja
Učinkovita asociacija na svežino

Matej (Pu): "Ponoči se mi je sanjalo o Piskarju, pa sem prišel na idejo ... pa sem jo na hitro apliciral na tole stojalo, ker je bilo ravno pri roki, gre pa na kakršnokoli, ker je bolj grafična: "Vedno sveže".
Trije nameni uporabe izdelkov:
1. sveža hrana (vrečke za zamrzovanje, zip vrečke, stretch folija, ...);
2. kuhana hrana (folije, zip lock, ...);
3. odpadki (tukaj je sveže stanovanje, če uporabljaš Piskarjeve vreče za smeti).
Riba se mi je zdela učinkovita, ker je asociacija na močne vonjave, bi pa verjetno funkcioniralo tudi z recimo jabolkom, štrudlom ali kaj podobnega."

Iz črk PISKAR lahko napišemo SPAKIR-aj.

Julija Maček

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.