POS-stojalo Mapei lepila in tesnila

POS-stojalo za lepila in tesnila Mapei

Stojalo s svojo obliko in grafično vsebino vzbuja asociacijo na hišo, dom in gradnjo, kjer se predstavljeni izdelki uporabljajo. Stojalo na ta način umesti izdelke v kontekst uporabe in ne potrebuje pojasnil glede tega, ali so izdelki za domačo ali profesionalno uporabo.

Izhodišča naročnika:

  1. B2C kupci v tehničnih trgovinah
  2. DIY kupci, ki imajo osnovno znanje o izdelkih
  3. izdelki za dom
  4. kupci ne ločijo lepil od silikonov
  5. silikon je sinonim za lepljenje, tesnjenje …

Razvoj koncepta 

Skozi raziskovanje smo ugotovili, da ljudje ne ločujejo silikonov od lepil, za lepljenje pa uporabljajo kar silikon, zato smo kot element presenečenja na “streho” stojala prilepili stekleno vazo z rožami. Namenoma smo namesto tehničnega dali dekorativni izdelek iz doma, saj smo želeli še bolj poudariti uporabo izdelkov za dom. Namen tega neobičajnega detajla je presenetiti kupca in pritegniti njegovo pozornost, saj je to detajl, ki s svojo nenavadnostjo in pozicijo vzbudi zanimanje. Sekundarna funkcija vaze je nakazati možnost in zanesljivost pritrjevanja s kemičnimi sredstvi – lepili. Tudi steklo je izbrano namenoma, saj s tem jasno in nedvoumno povemo, da je izdelek prilepljen, saj ne more biti privijačen. 
 

POS-stojalo Mapei detajl 2
Detajl razporeda kartuš
POS-stojalo Mapei detajl 4
Pladenj za postavitev kartuš
POS-stojalo Mapei fotografija

Grafični koncept in komunikacija

Hrbtišču, ki oblikovno ponazarja konturo hiše, so ob policah dodani delno konzolni kubusi v teksturi različnih materialov. Velikost oz. volumen kubusov v kontekstu z nakazano hišo ponazarja “gradbeno” dimenzijo oz. namen izdelkov. Različni materiali, prikazani v teksturi kubusov, nakazujejo, da so izdelki primerni za uporabo na različnih materialih. Na sprednjih straneh kubusov sta namen in način uporabe izdelkov na posamezni polici prikazana s piktogrami in napisi.

Konstrukcija stojala je v celoti kovinska, prašno barvana v toplo krem barvo, ki sicer hladen material naredi nekoliko bolj prijazen in domač. Police so nasajene na perforirane vertikalne nosilce. Perforacija omogoča prilagajanje medsebojnih razmakov polic izdelkom različnih dimenzij. Police omogočajo postavitev posamičnih izdelkov v perforirane pladnje (opcijsko) ali v pripadajočo transportno-prodajno kartonsko embalažo.

POS-stojalo Mapei grafika 4
Grafična podlaga - lepljenje
POS-stojalo Mapei grafika 1
Grafična podlaga - sidranje
POS-stojalo Mapei grafika 2
Grafična podlaga - predpremazi
POS-stojalo Mapei grafika 3
Grafična podlaga - tesnjenje

Hrbtišče je zapolnjeno s polnili v antracitni barvi, ki dodajajo kontrastno ozadje, poudarjajo konstrukcijo, izdelke in grafične elemente komunikacije.

Ker je zaradi velikega števila raznovrstnih izdelkov (4 sklopi), ki rešujejo različne težave kupcev, težko vse komunicirati učinkovito in hkrati, smo komunikacijo usmerili v problem, ki je večini izdelkov skupen. Osredotočili smo se na komunikacijo problema, za katerega kupec sploh ne ve, da ga ima oz. se ga niti ne zaveda.

Ljudje ne vedo, da so počeni stiki (med katere sodijo tudi fuge) problem nepravilne izvedbe in vzrok pripisujejo “dihanju” materialov, kar je zanje nekaj normalnega. Z opozorilom, da to ni normalno, kupec projicira svoj problem v svoj dom in se začne spraševati, koliko počenih fug in odprtih stikov ima doma in kaj mu bo začelo propadati. Temu sledi CTA – poziv k akciji, naj vendarle izberejo izdelke, primerne podlagam. S tem impliciramo dejstvo, da ni izdelka, ki bi reševal vse probleme.

 

POS-stojalo Mapei
Prigode iz zakulisja
Zorni kot pritlikavca

Julija: "Matej (Pu), po kakšnem ključu se na končnem stojalu ne vidi napisa na headerju?"
Matej (Pu): "Če misliš na fotografijah, ki so skoraj vse slikane z zornega kota pritlikavca, je to zaradi tega, ker smo bili še brez stojala za fotoaparat in sem si pri fotografiranju pomagal z omaro pred Damjanovo mizo. Če bi imel to bolj v mislih, bi najbrž lahko našel kaj boljšega, pa žal nisem."
Julija: "Blazno uporabne fotke imamo (facepalm)."

Zadovoljen naročnik

Pri iskanju ustrezne POS-rešitve smo se že po prvem sestanku s podjetjem 3D Art odločili za sodelovanje. Prepričala nas je prava kemija. Hitro so pripravili idejni predlog in stojala za naše izdelke, pri čemer so se držali rokov, naših želja in predvidenih stroškov. Da so bile sprejete prave odločitve, kaže dejstvo, da se je investicija povrnila v 6 mesecih, prodajo pa smo povečali za kar 5-krat!
 

Marko Hafner

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.