pos-stojalo-medeni izdelki-Boznar

POS-stojalo za Hišo medu Božnar

Čebelje pridelke, kot so med, matični mleček, propolis in cvetni prah, pozna večina potrošnikov. Večina tudi razume njihove zdravilne učinke in izdelke razume kot energijsko bogata živila. Konkurenčna prednost, ki jo imajo Božnarji pred večino ostalih čebelarjev, je kozmetika, zato smo likovno govorico stojala naslonili na kozmetiko, kjer je tudi večja dodana vrednost. S proizvodnjo tudi drugih izdelkov iz čebeljih pridelkov, poleg kozmetike, se Božnar pozicionira kot resnični poznavalec čebelarskega sveta.

 

Vsebinska izhodišča naročnika 

Družinsko podjetje Božnar ima dolgoletno tradicijo v pridelavi in predelavi čebeljih pridelkov. Povezuje se s čebelarji iz celotne Slovenije, od katerih nabavlja surovine, tako da ima potrošnik vedno na razpolago vse vrste medu, ki jih čebelarska dejavnost v Sloveniji lahko pridela. Svoje izdelke želijo na prodajnih mestih izpostaviti na POS-stojalu. Izdelki odražajo bogastvo znanja, inovativnost in predanost kakovosti. Naprodaj so pri večjih trgovcih, v zeliščnih, darilnih in turističnih trgovinah, cvetličarnah ...

  • Dimenzije, predvidene za postavitev, niso natančno določene, zato je stojalo smiselno oblikovati znotraj »standardnih« gabaritov: 60 x 40 x 160 – 180 cm. 
  • Stojalo mora biti primerno za različne skupine izdelkov: živila, kozmetika, prehranska dopolnila ... 
  • Komunikacija naj bo prilagodljiva oz. izmenljiva. 
  • Stojalo naj ima tudi prostor za letak.
  • Bolj kot količina zaloge je pomemben design. Stojalo naj izdelke postavi v premium okolje.
Čebela iz lesa
Iz lesa izrezljana čebela
Panjske končnice v trgovini
Panjske končnice v trgovini Božnar
Del trgovinske izložbe1
Medeni izdelki
Del trgovinske izložbe2
Police s sladkimi dobrotami
Del trgovinske izložbe3
Izdelki iz čebeljega voska
Kolaž medenih inspiracij
Božnar-koncept1
Koncept 'ČEBELA'
Božnar-koncept2
Koncept 'ČIPKA'
Božnar-koncept3
Koncept 'SATJE'
Božnar-koncept4
Koncept 'PIEDESTAL'
Božnar-koncept5
Koncept 'ZAKLADNICA ZNANJA'
Božnar-koncept6
Koncept 'MEDENI KOTIČEK'

Možne smeri razvoja stojala

Ideje za koncepte smo črpali iz okolja čebel, našega okolja, kako ljudje doživljamo čebelje pridelke ter iz pogovora z naročnikom, kaj želi z izdelavo POS-stojala poudariti.

  1. Koncept ČEBELA
  2. Koncept ČIPKA
  3. Koncept SATJE
  4. Koncept PIEDESTAL
  5. Koncept ZAKLADNICA ZNANJA
  6. Koncept MEDENI KOTIČEK

Oblikovna zasnova

Stojalo je oblikovano tako, da njegov zunanji plašč s čipkasto nakodranim robom mehko ovija police z izdelki. Celotna podoba izraža mehkobo in domačnost. Čipkasti vzorec je izveden stilizirano v obliki zmehčanih šestkotnikov, ki simbolizirajo satje.

Notranja stran plašča stojala je opremljena z grafično obeležbo. Na njegovem zgornjem delu je prostor za krovni slogan in logotip podjetja. Podlaga grafične vsebine je tekstura satja, ki je v zgornjem delu zelo subtilna, proti dnu stojala pa postaja vedno izrazitejša. Proti dnu se v teksturi pojavljajo še »polne celice« oranžne barve (med) in perforacija (izpraznjene celice v satju).

Police so v tlorisnem pogledu šestkotne oblike in so na stojalo nameščene prestavljivo. Del polic je opremljen s komunikacijo, povezano z izdelki, ki je oblikovana tako, da ponazarja med, ki se razliva s police. Police so opremljene s transparentnimi plastičnimi letvami za nameščanje cen in opisov izdelkov.

Letakom velikosti 1/3 A4 smo namenili transparenten žep iz akrilnega stekla, ki se ga lahko enostavno namesti na rob poljubne police na stojalu.

Barve in materiali

Nosilna konstrukcija stojala je barvana v svetlo beige barvo, ki podobo stojala, kljub njegovi kovinski konstrukciji, naredi prijetnejšo in nežnejšo. Izbrana barva se odlično ujame z vsemi barvami, ki sestavljajo logotip.

Police v oranžni barvi, ki izhaja iz logotipa podjetja, stojalo poživijo in hkrati poudarijo ponudbo na njem.

Nosilna konstrukcija stojala je v celoti kovinska. Kovinske so tudi prestavljive police, ki imajo na zadnji strani zatiče, ki se zatikajo v perforacijo na kovinski konstrukciji in se lahko namestijo na poljubno višino. 

Vsi kovinski deli so elektrostatično lakirani, kar zagotavlja dobro odpornost na poškodbe in dolgotrajno uporabnost stojala.
 

POS-stojalo za medene izdelke Božnar-končna vizualizacija

Komunikacija

Potrošnik na prodajnem mestu težko razume razlike v kakovosti različnih izdelkov med različnimi ponudniki, saj se ta tudi s poglobljeno analizo težko dokazuje. Ker tudi takšne analize ne razkrijejo vse anomalij v sestavi izdelka, bi bila komunikacija na temo dokazovanja kakovosti preveč strokovno poglobljena in zato prezahtevna za povprečno znanje potrošnikov o medu.

Zaradi tega smo se pri »value proposition« oz. ponudbi vrednosti raje naslonili na »slovenski med«, ki smo ga zapakirali v nekoliko globljo sporočilnost: Medeni izdelki iz okolja, v katerem živimo.

Trditev slehernemu potrošniku odpira poglobljen razmislek o tem, v kakšnem okolju živimo. Vsi tisti, ki pa bodo okolje razumeli širše od le nabranega medu, bodo razumeli, da se čebeli kot glavni opraševalki lahko zahvalimo za bogat izbor sadja in zelenjave v naši prehrani.

Ostala sporočilnost na stojalu je bolj lahkotna, lahko da večini že poznana, še vedno pa se najdejo ljudje, ki stokrat izpetih teorij o medu še ne poznajo. Za prve bo tako le še en opomnik, kakšen je dober med, pri drugih pa bodo te informacije pomembno ločile kakovosten med od vseh ostalih.

Trditve, ki se nanašajo na med:

  • Naravni med iz panja, natočen v kozarce.
  • Kristaliziran med je znak pristnosti medu.
  • Medeni izdelki, obogateni z dodatki za krepitev zdravja.

Trditve, ki se nanašajo na kozmetiko:

  • Izkusite moč čebeljih pridelkov tudi v kozmetiki.
  • Med kožo vlaži in nahrani.
  • Čebelji vosek pa jo obnovi in zaščiti.

 

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.