pos-stojalo-medene-izdelke-Apinature

POS-stojalo za medene izdelke Apinature

Podjetje Apinature je uvoznik za prehranska dopolnila in medene izdelke proizvajalcev Brezzo, Tongil in Apicuba. Na stojalu želi izdelke predstaviti pod blagovno znamko Apinature, saj se bodo izdelki postopoma razvijali pod imenom te blagovne znamke. 

Vsebinska izhodišča naročnika

  • Podjetje se dogovarja za izpostavitve pri različnih večjih trgovcih in v specializiranih trgovinah za prodajo prehranskih dopolnil. Namen izpostavitev je pri različnih trgovcih različen, podjetje pa se bo s stojalom udeleževalo tudi različnih dogodkov. 
  • Po funkciji želi podjetje talno stojalo, ki ga bo možno prevažati iz trgovine v trgovino oz. z dogodka na dogodek. Zunanji gabariti stojala pa naj bodo v okvirih 600 x 400 x 1600-1800 mm. 
  • Izdelke odlikujejo naravne sestavine. Posebej bi izpostavili kubanski med, ki je izredno kakovosten, kar dokazujejo s pridobljenimi analizami in certifikati. Na Kubi v kmetijstvu ne uporabljajo pesticidov. Ker nimajo zime, čebel ni treba hraniti z antibiotiki. Ker imajo več sonca, je v izdelkih več medenih sestavin. 
  • Želeni look & feel stojala je naravno in medeno, funkcionalno pa naj omogoča tudi postavitev letakov.
pos-stojalo-apinature-mood-board
pos-stojalo-koncept-drevo
Koncept 'Drevo'
pos-stojalo-koncept-satje-v-naravi
Koncept 'Satje v naravi'
pos-stojalo-koncept-satje-v-drevesu
Koncept 'Satje v drevesu'

O čem smo razmišljali?

Izziv, s katerim smo se kar nekaj časa ukvarjali, je, kako različno namembnost izpostavitev združiti v eno stojalo. Enako zahtevna je tudi verbalna komunikacija, ki mora v primeru predstavitve širokega asortimana izdelkov na stojalu komunicirati tisto, kar je skupno vsem izdelkom, tu pa hitro pridemo do splošnih trditev, ki jih nekateri lahko berejo kot klišejske. Izziv v komunikaciji je predstavljala tudi zakonodaja, ki je pri prehranskih dopolnilih glede terminologije še posebej rigorozna. Tako imamo na eni strani potrošnika, ki kupuje izdelke v luči problema, ki ga ta rešuje, na drugi strani pa obsežen asortiman izdelkov, ki rešujejo različne zdravstvene tegobe oz. imajo različno namembnost. Stojalo, ki predstavlja širok nabor izdelkov, zahteva od potrošnika nekoliko večji angažma na prodajnem mestu.

pos-stojalo-medeni-izdelki-apinature

Arhitekturna zasnova in komunikacija

Že sam logotip Apinature komunicira dualizem, tj. prisotnost dveh enakovrednih, enako pomembnih sestavin, ki sta »api« - čebelji izdelki in »nature« - naravni izdelki oz. izdelki iz narave. Dualizem je bil tako vzvod za oblikovanje stojala. Stojalo je sodobno zasnovano in omogoča postavitev večje količine izdelkov, kar je bilo tudi naročnikovo izhodišče. Na stojalu se izmenjujeta dva tipa polic, standardna polica in heksagon polica, slednja simbolizira čebelji panj. Api izdelke se tako namesti v te police, ostala prehranska dopolnila pa na standardne police. Nič ni narobe, če se api izdelki namestijo izven heksagonov, nerodno pa bi bilo, če se izdelki, ki ne vsebujejo čebeljih sestavin, namestijo v heksagone. Barve stojala so naravne – zemeljske, saj na ta način vizualno najbolje komunicirajo naravo/naravno.

Grafika na obodu stojala je trajna, uporabljene so nalepke, medtem ko je grafika na heksagonih izmenljiva, uporabljene so PVC-plošče (foreks). Stojalo je zasnovano tako, da se teoretično, če v heksagonih ni komunikacije, lahko uporabijo vse police za izdelke, lahko pa recimo vse heksagone prekrijemo z grafičnimi paneli in za izdelke uporabljamo le standardne police. Zagotovo je smiselna uporaba nekje vmes, torej, da je nekaj heksagonov odkritih in s tem uporabnih za postavitev izdelkov, nekaj pa jih zapiramo z grafiko in dodatnimi informacijami o izdelkih. Delno zaprti heksagoni stojalo razgibajo in na ta način deluje arhitekturno urejeno.

Stojalo ima vse police fiksne, na dnu stojala so nameščeni dve kolesi za lažjo manipulacijo in dve regulirni nogici za neravna tla. Zunanji gabariti stojala so 600 x 400 x 1800 mm (brez logo plošče).

Glede na odločitev naročnika, da se na stojalu predstavi širok nabor izdelkov, ki rešujejo različne tegobe ljudi, smo tudi sporočila oblikovali zelo široko/splošno, da pokrijejo vse izdelke. Glavno sporočilo je tako: Mali čudeži narave, ki krepijo življenjsko moč. Temu sledi pojasnilo Najboljši učinek za ohranjanje zdravega načina življenja in Medeni izdelki in prehranska dopolnila. To so sporočila, ki jih bo kupec opazil že od daleč oz. ko se bo stojalu približeval. Sekundarna komunikacija se pojavi na izmenljivih panelih v heksagonih in ima naslednjo vsebino:

  • Imajo vlogo pri delovanju imunskega sistema
  • Bogati z naravnimi minerali in vitamini
  • Skrbijo za vitalnost in energijo
  • Koristen del zdrave prehrane

Stojalo na enem od komunikacijskih panelov vabi tudi v spletno trgovino, kjer si potrošnik lahko ogleda še več izdelkov oz. poišče pravega zase, če ga na stojalu ni.
 

pos-stojalo-apinature-vizualizacija1
pos-stojalo-apinature-fotografija-stojala

Popotnica

Pri pregledu objav na Facebooku smo ugotovili, da bi bilo smiselno urediti pojavnost na družbenih omrežjih, saj bi s tem podjetje Apinature sčasoma pridobilo prepoznavnost. Ljudje si fotografije z družbenih omrežij bodisi shranijo v telefon bodisi jih delijo, zato jih je smiselno označiti z logotipom blagovne znamke. Eden od predlogov v nadaljevanju.

Apinature-popotnica-facebook

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.