POS-stojalo Mlinotest testenine Divita

POS-stojalo za testenine in mlevske izdelke Mlinotest

Stojalo s svojo obliko ponazarja tradicionalno primorsko/kraško hišo, kjer se je od nekdaj dobro jedlo. Izbrane barve stojala so tako nevtralne, da smo sledili ideji hiše, pa tudi zato, ker so razstavljeni izdelki izjemno barviti, raznoliki in vizualno zelo močni. Podzavestne asociacije na toplino in dobrodošlico v primorski/kraški hiši nakazujejo tudi odprta polkna in prižgane luči. Zelenje na stojalu vnaša nekaj mehkobe, narave in stojalo ozemlji. 

Koncept

Asociacije oz. ideje, ki jih stojalo predstavlja (Primorska, toplina, dobrodošlica, dobro počutje …), smo povezali s hrano. Ko smo ugotavljali, kaj v zvezi s Primorsko povezujemo z zgoraj naštetimi asociacijami, smo ugotovili, da to nista obala in morje, pač pa manjši kraji. Pravi primorski duh ostaja v tistih delih regije, ki niso podlegli vplivom masovnega turizma, ampak so ostali pristni, povezani s koreninami, izročilom in tradicijo. Prave primorske vasi, domačije, gostilne so kraji, kjer je gost vedno dobrodošel, toplo sprejet in deležen vrhunskih dobrot. 

POS-stojalo predstavlja izdelke na način, da pri kupcih vzbuja čustvene odzive, pozitivne asociacije in spomine na pojme, kot so Primorska, toplina, dobra hrana, pašta.

POS-stojalo Mlinotest testenine

Komunikacija na stojalu

Krovni slogan, ki ostaja na stojalu ne glede na predstavljene izdelke, je “Na Primorskem se je od nekdaj dobro jedlo”.

Podporni slogan za testenine “Sveže pripravljeno in sušeno na primorskem zraku” je umeščen na stranski panel, ki je izmenljiv. Slogan učinkuje na več nivojih. Kupca spomni, da se tudi industrijsko izdelane testenine, tako kot doma pripravljene, izdelajo iz svežih sestavin. “Sušene na primorskem zraku” pa prek asociacije na svež zrak, burjo, vonj po primorskih zeliščih in postopek, potreben za podaljšanje roka trajanja izdelka, pomeni dodano vrednost izdelka. 

Moko in druge mlevske sestavine uporabljajo tisti, ki znajo skuhati tudi kaj več kot le najenostavnejše jedi. Gre za izdelke, ki jih večina kupcev asociira le z najbolj tipičnimi jedmi, ki so z njimi povezane. S prikazom enostavnih jedi so med kupci tudi vsi tisti, ki jim bo tako enostavna in okusna jed, kot so popečena polenta, rižota iz ješprenja, cmoki iz ajdove kaše, dobrodošla ideja, kaj danes skuhati. Tako ne nagovarjamo le tistih, ki imajo razstavljene izdelke že namen kupiti in jih skušamo preusmeriti s konkurenčne znamke, pač pa tudi tiste, ki bodo šele ob stojalu dobili idejo, da bi ta izdelek lahko kupili.

Slogan, ki ponujene izdelke postavi v želeni kontekst pozitivnih asociacij, je “Primorska kuhinja temelji na preprostih jedeh iz najboljših sestavin”.
 

POS-stojalo Mlinotest inspiracija 2
V kakšni gostilni kuhajo dobrote?
POS-stojalo Mlinotest inspiracija 3
Bi tukaj pričakovali dobro hrano?
POS-stojalo Mlinotest inspiracija 4
Podoba, ki ponazarja tradicijo.
POS-stojalo Mlinotest inspiracija 1
Kje na Primorskem se dobro je?
POS-stojalo Mlinotest mlevski izdelki
POS-stojalo Mlinotest fotografija

Oblika stojala

Stojalo je oblikovano funkcionalno, da lahko zadosti zahtevam nastavljivosti, trajnosti in predvideni količini razstavljenih izdelkov. Konstrukcija stojala je v celoti kovinska, kar zagotavlja trdnost in trajnost ter omogoča enostavno prilagodljivost. Poleg tega je tudi v celoti elektrostatično lakirana za najboljšo možno kakovost in trajnost nanosa barve. Deli konstrukcije, opremljeni z grafično vsebino, so prelepljeni s potiskano folijo. Vsi deli grafike, razen desnega bočnega panela, ustrezajo vsem skupinam izdelkov. Desni bočni panel je za vsako skupino izdelkov različen in enostavno zamenljiv. Hiška je izdelana iz potiskanih plošč iz umetnih mas. 

Prigode iz zakulisja
Mavrično vzdušje na Primorskem

Po 7 delovnih dneh preizkušanj in na stotine skic ...
Julija: "Na začetku smo, če se niste vedeli ..."
Matej (Pe): "Kul (cinično)!" Nič pol, jutri dalje … :) Ali pa, če Mlinotest prepakira vse."
Fedja: "To je sicer tudi dobra ideja, ampak najbrž ni poceni sprememba."
Matej (Pe): "A bejš? Mislim, jaz trenutno res ne vem, kako bi naredil primorski pridih in hkrati izpostavil 16 totalno različno pobarvanih artiklov!"
Julija: "Peternelj, jaz sem nate računala ?!"

Luč na koncu tunela

Jaz sem globoko v fazi tuhtanja. Nič se še ne svetlika, ne vem, če sploh hodim v pravo smer v tunelu. Zdaj ali je važno, če je izhod, vlak ali požar, to pa nisem zihr.

Matej Peternelj

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.