1.

Kaj prodajate in kako dolgo traja kampanja?

2.

Komu prodajate in kdo kupuje take stvari?

3.

Kako POS-stojalo vpliva na nakupno odločitev?

4.

Kako definirati povrnitev investicije?

Kaj so POS-stojala?

POS-stojala so učinkovito prodajno orodje, kadar kupcu vzbudijo pozornost, jasno predstavijo izdelek in mu pomagajo narediti naslednji korak k nakupni odločitvi.

Če želijo vplivati na nakupne odločitve, morajo trgovinska POS-stojala izpolniti 3 kriterije:

  1. z inovativno obliko morajo v trenutku zbuditi pozornost,
  2. jasno in dovršeno morajo predstaviti izdelke, ki jih izpostavljajo,
  3. kupca morajo pozvati, naj izdelek vzame v roke.

Nudimo vam po meri oblikovana POS-stojala iz različnih materialov, ki ustrezajo teži in obliki razstavljenih izdelkov ter času in okolju, v katerem bodo uporabljena.

Zakaj POS-stojala?

Inovativna in kreativno domišljena POS-stojala pritegnejo pozornost kupca, ohranijo zanimanje, povečajo prodajo in izpostavijo konkurenčno prednost.

Za vsako uspešno prodajo se skriva dobra zgodba in nič drugače ni s POS-stojali, ki morajo predstavljati popolno celoto izdelka. Skrbno načrtovana POS-stojala učinkovito vabijo k nakupu ter skrbijo za prepoznavnost znanih in tudi še neuveljavljenih znamk. Gre za učinkovito komunikacijsko sredstvo, s katerim izpostavimo izdelek, dvignemo zanimanje in povečamo prodajo. V podjetju 3D art vam pomagamo skozi celoten proces – od ideje do izvedbe.

Nudimo vam brezplačne posvete. Poglobimo se v načrte vaše kampanje, poiščemo ustrezne rešitve in poskrbimo, da stopite iz povprečja.

Priprava projekta

Priprava dizajn projekta

Raziščemo projekt

Sprašujemo se, kdo je stranka in kdo kupuje podobne stvari? Kaj stranko prepriča v nakup? Kdaj? Kaj ve stranka v trenutku stika s podjetjem? V kateri fazi nakupnega procesa je? Ali in katere informacije potrebuje za lažji nakup? Kateri strankin problem, izdelek ali storitev rešuje? Kako lahko marketinški projekt vpliva na to?

Priprava dizajn projekta

Pripravimo strategijo

Odgovorimo na vprašanja iz raziskovalne faze, jih organiziramo in smiselno združimo v projektni brief, tj. vsebinski in oblikovni koncept, ki sta podlaga za razvoj in oblikovanje kateregakoli marketinškega projekta, kamor sodi sejemski nastop, POS-promocija ali kreativna zasnova kampanje.

Priprava dizajn projekta

Oblikujemo

Začetek arhitekturnega in grafičnega oblikovanja sejemske stojnice/POS-stojala ali kreativna grafična zasnova kampanje, ki mora skupaj z marketinško komunikacijo funkcionirati kot celota in slediti sporočilnosti iz briefa.

Izvedemo

Pridobimo povratne informacije iz proizvodnje, pripravimo oceno stroška izdelave sejemske stojnice/POS-stojala po dizajnu, iščemo rešitve s proizvodnjo za predvidene elemente s ciljem, da se zastavljeni dizajn izvede znotraj cenovnih okvirov.

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.