Seznam opravil za udeležbo na sejmu

V vodiču smo pripravili seznam opravil in aktivnosti, ki so potrebne za uspešno organizacijo sejma. Opravila so razdeljena na aktivnosti povezane s stojnico, grafično podobo, logistiko dogodka, oglasne in promocijske aktivnosti in razne splošne aktivnosti.

Prenesite seznam opravil in za vsako opravilo določite odgovorno osebo in roke, tako da boste ob naslednji sejemski predstavitvi pravočasno pripravljeni na vse, kar zahteva.
 

Poskrbimo za vaš celoten projekt

Sejmi

Sejemska postavitev

Ali znate izkoristiti vrednost, ki jo ponuja sejemska prisotnost? Jasno postavljeni cilji dajejo smernice pri oblikovanju sejemske stojnice ter usmerjajo pred-, med- in posejemske aktivnosti.

POS-stojala

POS-stojala

Ali veste, kako se kupci odločajo o nakupih? Glavni namen POS-stojala je, da kupcu na njegovi nakupni poti spremeni nakupno namero, da namesto izdelka, ki ga redno kupuje, vzame vašega.

Marketing

Marketing

Ali slišite, kaj si o vas mislijo vaši kupci? Z marketingom ustvarjamo odnose s strankami in skrbimo za njihovo zadovoljstvo. Na ta način povečujemo moč in ugled blagovne znamke.

Izvedba

Izvedba

Ali zmorete oblikovalskim projektom dati dokončno obliko in podobo? Najboljša izvedba je tista, ki upošteva tehnične zahteve proizvajalca, ki premisli detajle in ki sodeluje že v fazi projektiranja.

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.