Zakaj vaš logotip ni narejen za vse večne čase

Logotip podjetja je ena prvih in najpomembnejših stvari, ki jih bodo ljudje opazili, ko se bodo prvič srečali z vašo blagovno znamko. Logotip uporabnike nagovori takoj in na čustveni ravni, ustvari prvi vtis, za katerega ni popravnega izpita. Kadar potrošniki vidijo zastarel logotip, tudi podjetje, ki stoji za njim, dojamejo kot nesodobno – kot podjetje, ki ga je povozil čas.

Časi se spreminjajo, z njimi pa oblikovalske norme. Ali je čas za spremembo vašega logotipa, preverite v vodiču.

Poskrbimo za vaš celoten projekt

Sejemska postavitev

Ali znate izkoristiti vrednost, ki jo ponuja sejemska prisotnost? Jasno postavljeni cilji dajejo smernice pri oblikovanju sejemske stojnice ter usmerjajo pred-, med- in posejemske aktivnosti.

POS-stojala

Ali veste, kako se kupci odločajo o nakupih? Glavni namen POS-stojala je, da kupcu na njegovi nakupni poti spremeni nakupno namero, da namesto izdelka, ki ga redno kupuje, vzame vašega.

Marketing

Ali slišite, kaj si o vas mislijo vaši kupci? Z marketingom ustvarjamo odnose s strankami in skrbimo za njihovo zadovoljstvo. Na ta način povečujemo moč in ugled blagovne znamke.

Prostorske rešitve

Ali zmorete oblikovalskim projektom dati dokončno obliko in podobo? Najboljša izvedba je tista, ki upošteva tehnične zahteve proizvajalca, ki premisli detajle in ki sodeluje že v fazi projektiranja.

Uspešni projekti

Poskrbimo za celotno podobo

Vsak posel skriva v sebi zgodbo, ki jo je vredno deliti.
V 3D Artu jo pomagamo prepoznati ter oblikovati na način, da se bo o njej govorilo.